United Bimmer Community - BMW Forum

United Bimmer Community - BMW Forum (http://www.unitedbimmer.com/forums/index.php)
-   Site Feedback (http://www.unitedbimmer.com/forums/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Member Number Poll! (http://www.unitedbimmer.com/forums/showthread.php?t=174)

komodo 04-18-2005 09:22 AM

Member Number Poll!
 
Vote on should we have member numbers listed above Join Date on the left column, below the avatar?

Pros: Bragging rights, respect for elders by new members (though at this point... lol), and just generally cool to see who joined before who else.

Cons: No practical value and could start small cat fights of saying "I have a lower member number than you, so I'm better and have a bigger e-penis."

I'm completely neutral on this. I can see both sides, and would be happy with either outcome. We'll do what the members vote for! haha

Vote away!

Hoppy 04-18-2005 09:55 AM

depends... what number would i be? haha
but i dont think it would start any fights or anything. and besides, my penis is obviously way bigger than anyone one elses, so i will reign supreme and keep the smaller penis's in line.

drz 04-18-2005 10:31 AM

I say that the join date is pretty much good enough if people want bragging rights. I don't care either way. My number will be pretty low so it can only do me good.

craig 04-18-2005 11:21 AM

why not? sounds good to me

cruzin 323is 04-18-2005 11:32 AM

i think its a great idea..

spiff 04-18-2005 11:47 AM

i think itd be good, because sometimes advice can be more usefull on a member that has been here for a long time. and on this site i cant really see the member # having any negative side effects.

btw, check my sig...woo woo

komodo 04-18-2005 02:04 PM

Mmkay, lots of positive feedback here, so... again the members decided. :D Member ID added.

Now, do you guys like that terminology? Should it be "Member ID" or "Member Number" or "Member #" or what? lol

sloveniaboy 04-18-2005 02:20 PM

I love my member number

:69

craig 04-18-2005 02:26 PM

Quote:

Originally Posted by sloveniaboy
I love my member number

LOL!!! hahahaha..... :rofl2

cruzin 323is 04-18-2005 03:12 PM

so i guess the final was yes.. damn, i'm number 61!! boo hoo

cruzin 323is 04-18-2005 03:13 PM

Quote:

Originally Posted by sloveniaboy
I love my member number

:69


i'm sure u do!! lol

komodo 04-18-2005 03:15 PM

Wanna keep it "Member ID"? Or does anyone have a better idea for the name?

cruzin 323is 04-18-2005 03:18 PM

doesn't make a difference to me

spiff 04-18-2005 04:24 PM

member ID is tight
sounds very formal.
or:

Membership Identification Number:

craig 04-18-2005 04:30 PM

or... "who am i?: #24!"....ok so its a horable.....lol


All times are GMT -5. The time now is 06:47 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
Copyright © 2005-2013 UnitedBimmer.com