United Bimmer Community - BMW Forum

United Bimmer Community - BMW Forum (http://www.unitedbimmer.com/forums/index.php)
-   Test Bunker (http://www.unitedbimmer.com/forums/forumdisplay.php?f=30)
-   -   first sig (http://www.unitedbimmer.com/forums/showthread.php?t=11532)

CroCop> 06-12-2007 02:01 AM

first sig
 
ive been mixing it up haha what do you guys think?

<a href="http://www.pictiger.com/" title="Image Sharing with PicTiger"><img src="http://images7.pictiger.com/images/52/6580956ccf6a55de3d1bf97c48967552.jpg" border="0" alt="Image Sharing with PicTiger" /></a>

CroCop> 06-12-2007 02:03 AM

shit, it never works out for me, hm lets try this . .

<a href="http://tinypic.com" target="_blank"><img src="http://i14.tinypic.com/63jwg1e.jpg" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic"></a>

http://i14.tinypic.com/63jwg1e.jpg

CroCop> 06-12-2007 02:04 AM

:bash lol finnaly haha :clap

elsabor67 06-12-2007 02:05 AM

Nice.... and clean.:tup :tup

CroCop> 06-12-2007 01:28 PM

:D thanks

CroCop> 06-14-2007 12:57 AM

it seems to be screwing up again damn

http://server6.pictiger.com/img/2930...nd-motors/.jpg

http://i17.tinypic.com/6c5vbqb.jpg

xsperf 06-14-2007 10:47 AM

constructive criticism: seems kinda crowded, too much going on, try sticking with only the bottom shot and make it the same size as a sig would be, wider and shorter(dont know the exact pixels)

CroCop> 06-15-2007 02:42 AM

yeah you got a point, the pic is kinda small. .


All times are GMT -5. The time now is 05:02 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
Copyright © 2005-2013 UnitedBimmer.com